Functieomschrijving
Als Medewerker Servicedesk draai je mee in een klein team dat het eerste aanspreekpunt is voor onze klanten. Samen ondersteunen jullie onze klanten met zeer diverse IT vragen of verstoringen. Wordt het te ingewikkeld of valt het onder beheer, dan roep je hulp in van de 2de/3de lijn collega’s en zet je dit door of ga je samen aan de slag om het probleem op te lossen. Samen zorgen we dat wij tenminste aan de verwachtingen van onze klanten voldoen, maar deze nog liever overtreffen.
Taken en verantwoordelijkheden:
– Uitvoeren 1e en 2e lijn servicedesk werkzaamheden;
– Tijdige escalatie van complexere vraagstukken naar collega’s of derden;
– Signaleren van verbeterpunten intern en bij klanten;
– Bijhouden knowledgebase en documentatie.
Wie ben jij?
– Je hebt een mbo 4 of een hbo-opleiding in de IT;
– Je hebt een positieve houding, bent sympathiek en communiceert helder;
– Je bent analytisch en hebt een probleemoplossend denkvermogen.
– Je hebt je sporen verdiend en kunt dit aan de hand van relevante voorbeelden toelichten;
– Je bent bij voorkeur Microsoft gecertificeerd in M365;
– Je hebt een brede kennis van IT;
– Je bent oplossingsgericht en samenwerken zit in jouw DNA;
– Je bent vaardig in de Engels taal (C1).
What’s in it for you?
– Iedereen deelt mee in onze SARs (Stock Appreciation Rights) regeling;
– Wij bieden een goed marktconform salaris, op basis van kennis en ervaring;
– Wij hebben goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
– Je krijgt 25 vakantiedagen;
– Er is een goede pensioenregeling;
– Uiteraard krijg je de beschikking over een laptop en mobiele telefoon;
– Wij organiseren toffe bedrijfsuitjes en werken samen aan een goede sfeer;
– Samen werken wij aan persoonlijke en professionele groei;
– Wij streven naar een prettige werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid;
– Er is ruimte voor hybride werken, zowel op locatie als remote
– Wij bieden uitdagend werk waar jij je talent in kwijt kunt.